V jeden deň na troch miestach...

railtrains.sk

Dátum:  19.07.2013 0:00   |   Rubrika:  Na voľné chvíle ...   |   Vytlačené:  24.07.2019 2:58

 ...a to na Radave, Pozbe a v Úľanoch nad Žitavou...Plánovalo sa to už dlho, konečný termín nakoniec pripadol na sobotu 18.5. Dodo chvíľu meškal a to aj z toho dôvodu, že sme si z neho spravili srandu, že ide ES64F4... To sme však ešte vôbec netušili, že ju dnes aj odfotíme!













Pri čakaní na dodesa sa Martinovi darí fotka osobného vlaku prichádzajúceho do Podhájskej. (autor: XxXcompany)



Dodes už prichádza na svojom tanku.



Po stretnutí našej partie sme išli na Radavu pod nadjazd a čakali sme, čo sa bude diať. V diaľke sme uvideli spomínanú ES64F4 a to konkrétne 156-ku, zrejme zo Žiaru nad Hronom. Spoločnosť jej robila 2016.903 (autor: dodes)



Najviac nás potešilo posledné reklamné Eso a to 362.002 na R 833 na Radave (autor: dodes)



Ani takáto kompozícia nie je zlá :) (autor: XxXcompany)



Po prejdení R 834 sa na trať dostáva nákladný vlak 67201 v podaní 240.067 (autor: XxXcompany)



O pár metrov ďalej... (autor: dodes)



Po chvíľke sa presúvame do Úľan nad Žitavou, kde fotíme nákladný vlak s 240.002 + 240.xxx (autor: dodes)



240.038 s nákladným vlakom 67271 v Úľanoch nad Žitavou. (autor: dodes)



A už sme na Pozbe, kde fotíme R 812 s 242.228. Ja som si ho odfotil požičanou foto-technikou...



O niečo bližšie k trati - osobný vlak číslo 5736 s 240.113 odchádza zo zastávky Pozba.



Tutovka dňa, a to v podaní spomínanej reklamne 362.002 v podobe vlaku R 834 na Pozbe (autor: XxXcompany)



Všeobecná Zdravotná Poisťovňa bola vo Zvolene prvý krát. (autor: dodes)



Martinovou fotografiou osobného vlaku 5738 s 240.043 sa s Vami lúčim... (autor: XxXcompany)


...a ďakujem, že ste si prečítali a prezreli toto mini dielko až do konca, a dúfam, že sa Vám páčil...

autor textu: Lukáš Tinák (Luko3105)
autori fotografií: XxXcompany, Dodes, Luko3105 (neoznačené fotografie)


Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk http://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1089