Rušná sobota v Topoľčanoch počas výluky

railtrains.sk

Dátum:  13.04.2014 0:00   |   Rubrika:  Fotografia na nedeľu   |   Vytlačené:  31.05.2020 5:44

 Dňa 5.4.2014 sa medzi stanicami Topoľčany a Ludanice v čase od 8:00-18:00 uskutočnila výluka, pri ktorej sa pracuje na výmene priecestia. Konkrétne sa jedná o PZZ v kilometri 67.763 v blízkosti železničnej zastávky Chrabrany. Výluka pokračovala aj dňa 6.4. v čase od 8:00-12:20 a 07.04. taktiež v rovnakom čase.












Na fotografiách je zachytený priebeh posunu pracovných mechanizmov v žst. Topoľčany, hlavne železničného žeriavu EDK 750 a prestupy ľudí z autobusov náhradnej dopravy do vlakov. Hlavnými aktérmi sú už spomínaný koľajový žeriav a Kocúr 740.883 "Gerta" spoločnosti LTE Slovakia.




Odstavené bardotky 751.128+196, ktoré čakajú na ukončenie výluky, aby mohli ísť ako Rv do Nových Zámkov.



Kocúr 740.883 LTE "Gerta" prichádza so svojou súpravou do Topoľčian, aby mohol vyložiť staré koľajové polia z priecestia.



Pohľad zozadu spolu s odstavenou bagetou


Ďalej nasledujú fotografie ostatných pracovných strojov ŽSR















Železničný žeriav počas vykladania koľajových polí






Fotografie zachytávajú železničný žeriav počas ukladania do vodorovnej polohy



Na fotografii je vidieť staré koľajnice z priecestia






Súprava čakajúca na odchod R 725, aby mohla prešibovať lokomotívu na druhý koniec vlaku.












Bližšie fotografie súpravy.



754.072 "Júlia" na R 725 počas čakania na odchod



Autobusy po príchode z Ludaníc, ako náhrada za R 725 čakajú na R 726.






Kocúr posunuje na druhý koniec vlaku



Celá súprava posunuje na "zadné" koľaje



750.110 na R 726 s náhradnou súpravou prichádza do Topoľčian. Z Topoľčian ide tento vlak naspäť ako Os 5009.



Bohužiaľ, o tom, ako to vyzeralo v Ludaniciach neviem. Ďakujem za prečítanie a dúfam, že sa Vám môj prvý článok páčil.Veľmi by ma potešilo, ak by ste mi do komentáru napísali Váš názor na článok, alebo nejaké iné informácie o tejto výluke.

PS: Touto cestou by som chcel poďakovať Lukášovi, (Luko3105) ktorý mi pomohol pri mojej prvej reportáži.


Autor: René Martin Makiš (rozok)

Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk http://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1242