Aký bol RENDEZ 2011...

railtrains.sk

Dátum:  21.08.2011 0:00   |   Rubrika:  Fotografia na nedeľu   |   Vytlačené:  21.10.2019 12:34

 V dňoch 25.-26. júna sa uskutočnil už 13.celoslovenský zraz historických vozidiel RENDEZ. Po minulé roky mi účasť na toto podujatie nevychádzala z rôznych dôvodov, no tento rok som si čas našiel a po prvý krát som sa zúčastnil na tomto podujatí. Bolo predstavených veľa zaujímavých parných, dieselových ba aj elektrických rušňov. Prekvapením bola hlavne prezentácia rušňov, ZSSK 240 022 (RETRO) a ZSSK Cargo 363 139 po EH na točni, kde sa doteraz prezentovali iba múzejné lokomotívy.











Teraz Vám prostredníctvom niekoľkých fotiek priblížim dianie tejto akcie.



SPM Nitra predstavila parný valec




Konvoj Hurvínkov prišiel z Petržalky



T444 0060 od KPHŽD Bratislava východ



Slovnaft tradične predviedol 717 601-9 HUNSLET



T466 0253 od KHT Zvolen



T211 0823 na palube so šéfom MDC posunuje s 363 139-7



477 013 „Papagáj“ s mimoriadnym vlakom z Nového Mesta



T679 1168 na konci požiarneho vlaku



T679 1168 z iného uhla už na čele požiarneho vlaku



486 007 „Zelený Anton“ s mimoriadnym vlakom do Petržalky



T444 0060 na požiarnom vlaku



486 007 a T478.1201 pri posune



240 022-4 sa vyhrieva na podvečernom slnku



498 022 z Prahy stojí pod zauhlovacím žeriavom Teudolff



M131 1125 z KHKV Haniska pri Košiciach na čele konvoja



T679 1168 v podvečer na Rendezi



T466 0254 KZHV Poprad spolu s T444 0055 v podvečer na Rendezi



T444 0055 v podvečer na Rendezi



464 001+477 013+498 104 sa chystajú na nočné fotenie



464 001+477 013+498 104+555.3008 pred nočným fotením
Ako každoročne sa organizátorom podarilo zorganizovať skvelú a zaujímavú akciu, kde sa stretlo mnoho železničných i neželezničných fanúšikov, predstavilo sa mnoho historických i modernejších lokomotív, pre to im patrí moje skromné poďakovanie! :kvetinka:

Text a fotografie: Marek Halás (digz)




Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk http://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=621