Domovská stránka Obrazom a slovom Aktuálne - stručne Fotogaléria
 
Pokročilé vyhľadávanie
 
RSS
Prihlásenie
Prihlasovacie meno: Heslo:
Fotogaléria
Fotogaléria > Spoločné foto 
Návrat na náhľady Slideshow FOTKA 12/645 Predošlá fotka Ďalšia fotka
Zaradené v kategórii: Obrazové aktuality
Zobraziť celú fotku
Veľtrh Czech Raildays 2019 sa začal
Jubilejný 20. ročník medzinárodného veľtrhu dráhovej techniky, výrobkov a služieb pre potreby železničnej a mestskej koľajovej dopravy sa začal dňa 11.6.2019 a potrvá do zajtra (štvrtok 13.6.2019, do 16. hod.). Na veľtrhu možno zhliadnuť vozidlá v škále od dopravných prostriedkov pre mestá, cez železničné koľajové vozidlá (rušne, nákladné a osobné vozne, pracovné vozidlá), špeciálne požiarne vozidlá určené pre požiarny zbor SŽDC (vrátane vyprošťovacieho tanku) až po rôzne príslušenstvo, elektroniku a zariadenia či komponenty pre železničný priemysel.

Na titulnej snímke sú spolu vozidlá diagnostického vlaku "Lucy train" a Vectron dopravcu AWT. "Lucy train" je skúšobný vozeň typu VT 420 firmy Thales, určený k overovaniu najnovších technológií pre železničné zabezpečovacie zariadenia. Vectron MS dopravcu AWT je prvý z trojice objednaných, ktorý bude v prenájme u AWT. Zmluva na dodávku 3 ks bola uzatvorená v marci 2019 medzi Siemensom a UniCredit Leasing.

Ďalšie exponáty boli napr. šesťnápravový elektrický rušeň "Dragon" E6ACT 002 (160.419):




Motorák "švestkové dráhy" typu 654 005:




Od 15.12.2019 bude tento motorák vo farbách ústeckého kraja premávať denne na trati Litoměřice horní nádraží - Lovosice - Most na linke U10.

Novinka fy. CZ Loko v podobe hybridnej dvojnápravovej posunovacej lokomotívy typu HybridShunter 400. Rušeň sa bude v dohľadnej dobe testovať na posune a na vlečkách po celej ČR. Pohon lokomotíve pohon zabezpečuje trakčná batérie s režimom nabíjania zo zásuvky vonkajšieho napájania; ako záloha slúži spaľovací motor CAT C4.4.




Ďalšou novinkou je rušeň EffiShunter 1000 (744.110) z päťkusovej série pre ČD Cargo. Ten predstavuje prvý exemplár tohoto typu na českom trhu potom, čo sa s ním CZ LOKO presadilo už v Taliansku a v Slovinsku. Lokomotíva je poháňaná spaľovacím motorom CAT C32 a vybavená všetkými potrebnými modernými technológiami, ako sú kamerový systém, on-line monitoring a diagnostika či prvky pasívnej bezpečnosti.




Z viacerých zástupcov nákladných vozňov zaujal podvozkový vozeň radu Tamns s otvárateľnou strechou z produkcie Tatravagónky Poprad. Vozeň je registrovaný v Nemecku u spol. GATX. Jeho ložný objem je 80 m3, ložná plocha je 37,4 m2. ložná dĺžka je 14,5 m a dĺžka cez nárazníky je 15,74 m.




Zo záchrannej techniky zaujal vyslobodzovací tank VT 72B požiarneho zboru SŽDC:




Vozidlo na pásovom podvozku má hmotnosť 46,5 t a technicky vychádza z stredného tanku typu T 72. Pre prácu využíva silný 19 tonový žeriav a navijak. Posádka je dvojčlenná zložená z vodiča-mechanika a veliteľa - viazača. Tank má svetlosť podvozku 0,4 m a brodivosť 102 m. Max. ťažná sila na navijáku je 30/60/90 ton. Celkom sú u SŽDC 4 ks takýchto vyslobodzovacích tankov a to v Prahe, Přerove, České Budějovice a Havlíčkův Brod. Max. rýchlosť tanku v teréne je 45 km. Používa sa na odtiahnutie ťažkých predmetov ako sú vagóny po vykoľajení a na vlečenie havarovaných vozidiel.
Informácie o fotke
Názov albumu:Spoločné foto
Trvalý odkaz:http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=35278
Autor:volod  
vlak:výstavný
miesto:Ostrava hlavní nádraží - komerčný obvod
dátum vyfotenia:12.6.2019
Veľkosť:961 KB
Rozmery:1600 x 1068 pixelov
Zobrazené:1355 krát
Foťák:NIKON CORPORATION - NIKON D7200
Clona:f/11
Exp. čas:0.002 s (1/500)
Ohnisko:28 mm
Komentáre
Zobrazenie:
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
cas


Samuel
prispejteFotkaStručneČlánok
spolupracujeme
KHT Zvolen

LTE Slovakia

Železniční magazín

SPDŽ Žilina

TRAINFOTO.eu

IHO.hu

klubmodryhorizont.sk
 
Spomienka na Pala
uzivateliaPoužívateľov online: 21 Používateľov v sekcii
Fotogaléria: 17

Registrovaných: 0
Anonymných: 21

Viac ...