Obrazom aj slovom > Fotografia na nedeľu > Hodnotný výlet......železničná trať zvláštneho druhu
Hodnotný výlet......železničná trať zvláštneho druhu

Aby sa táto trať vyhla stúpaniam 24 promile, bola táto trať predĺžená viaduktami, vratnými slučkami a tunelmi. Tak vzniklo jedno stúpanie 10 promile, ktoré je možné bez námahy prekonať všetkými druhmi parných lokomotív. Vzdušná čiara medzi stanicami Zollhaus a Weizen je len 9 km, ale trať je rozvinutá do dĺžky 25 km. Na trati sa nachádza 6 tunelov a 4 viadukty. V stanici Zollhaus si je možné prezrieť staré posuvné stavadlo. Ako muzeálne vozidlá tu existujú parné lokomotívy radu 86, 93 a 50, ako aj jeden motorový vozeň VT3 a posunovacie lokomotívy a osobné vagóny.

mapa trate Sauschwaenzlebahn

muzeálne stavadlo v stanici Zollhaus Blumberg

Mechanické zabezpeč.zariadenie v Zollhaus Blumberg

Staré mechanické návestidlá v stanici Grimmelshofen
A teraz niekoľko fotografií na parné krásavice a ostatné vozidlá ......

Parné rušne 50.2988 a 86.333 v stanici Zollhaus Blumberg

86333 parná lokomotíva opúšťa stanicu Grimmelshofen


50.8012 parná lokomotíva ako pomník v Zollhaus Blumberg

50.2988 parná lokomotíva s nákladným vlakom v Immendingen

86.333 parná lokomotíva posunuje v Zollhaus Blumberg

Pracovné vozidlá SKL

Motorový vozeň VT 3

Lokomotíva 86 333 so špeciálnym vlakom na viadukte Biesenbach..

Zvláštny vlak na viadukte Pfützen

Lokomotíva 86 333 so špeciálnym vlakom na viadukte Biesenbach

motorový rušeň 332 215 v stanici Zollhaus Blumberg
Autor textu a foto : Pozor.vlak ( Thomas Böhme )
Spolupráca : Volod
Spolupráca : Volod
Komentáre
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
lajos | Zaslaný: 26.05.2013 10:36
|
Administrátor ![]() ![]() Založený: 01.07.2009 Miesto: Príspevkov: 14010 |
![]() Díky za příspěvek z neobvyklé tratě !
Velmi mne potěšila provozní lokomotiva 86.333 ![]() Tyto pohledné tendrovky sloužily po druhé světové válce u ČSD, kam se dostaly jako kořistní lokomotivy. Označeny byly řadou 455.2. Když Berliner Bahnen vyráběla v měřítku TT model této lokomotivy, pamatovala i na čs. železnice v podobě stroje 455.215 z výtopny Veselí nad Moravou, kde skutečně sloužila na přelomu 40. a 50. let. |
|
eminem | Zaslaný: 26.05.2013 12:22
|
Spolupracovník ![]() ![]() Založený: 02.07.2009 Miesto: Trnava Príspevkov: 14240 |
![]() Ďakujem za fotovýlet, som rád že som sa sem prostredníctvom Tvojich fotiek pozrel. Pre mňa to určite bolo spestrenie
![]() |
|