Obrazom aj slovom > Zo zahraničných tratí > 362 034-5 SŽ už na Slovensku
362 034-5 SŽ už na Slovensku

Túto mimoriadnosť som sa najskôr vybral zdokumentovať do Štúrova. Keďže nastali menšie problémy na slovenskej strane (plná želez.stanica Štúrovo, nachystaných sedem vlakov do Maďarska = a rušňov nikde ), tak som si kvôli tomu rušňu spravil menší poznávací výlet za hranice a to do Maďarska. Určite to poznáte, že kvôli pár kilometrovej trase spravíte asi 50km navyše, keďže hranice a stret viacerých riek na jednom mieste neveští nič dobré. Slovinsky rušeň som našiel v stanici Nagymaros. Do čela vlaku CRW sa postavil rušeň TRAIN HUNGARY 400.748-6 za ktorým sa nachádza už spomínaná 362.034-5. Spoločne sa teda poďme pozrieť ako som túto mimoriadnosť zdokumentoval.

Pohľad na Estergomskú baziliku a romantický let balónom, aspoň niečo "dobré" za posledné 2 hodiny.

Už na pôde MÁVu v žst. SZOB fotím 461.200 na vlaku do Budapešti.

Nagymaros a prvé stretnutie súpravy CRW a.s.

V čele vlaku TRAIN HUNGARY.
Nasledujúce fotografie sú zamerané na Slovinský rušeň, ktorý bol prepravovaný hneď za rušňom 400.748-6.

Čelo rušňa 362.034

Z opačnej strany " KABINA II "


V polke rušňa je predel vyplnený "harmonikou"

Príde mi to ako raketoplán...

Stanoviská sú klimatizované!

Pôsobí to na mňa ako "vzbura strojov"

Označenie rušňa.

GENOVA 1964 :) '' nový ''

Veľmi zaujímavý podvozok Bo Bo Bo - 19

Stanovište rušňa...Miesto rušňovodiča je na ľavej strane!

Trošku humoru: Možno sa tam nájde aj vstup na AUX a USB.


Pavučiny a neporiadok...

Pohľad z rušňa cez "strednú časť" okna

'' Pohodlie '' rušňovodiča

Chodbička ktorá vedie na druhé stanovište.

Bočný pohľad na rušeň 362.034-5 v žst. Nagymaros (H) .

Nagymaros
Dúfam že som túto "stojacu" prepravu ako tak dobre zdokumentoval, pre nás všetkých čo máme radi železnice.Určite sa už neviete ani vy ako ja dočkať kedy tento ''skvost'' pofotíme na našich tratiach.
P.S. aj kolegovia z Maďarska zazanamenali prepravu tohto rušňa, viac nájdete tu - >>odkaz (http)<<
text a foto: Andrej Štompf (ASphoto)
Komentáre
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
XxXcompany | Zaslaný: 07.10.2013 1:56
|
![]() ![]() Založený: 01.07.2009 Miesto: Príspevkov: 13372 |
![]() Andrej, skutočne klobúk dole za tak pohotovo poslaný článok k tejto aktualite
![]() Som rád, že si viem predstaviť aj stanovište rušňa a vlastne rušeň ako taký z tejto reportáže. Stanovište mi príde horšie ako hrozné, ale ako vidím, strojovňa sa mi zdá prechodná aj pod napätím. Zaujímavý to rušeň. Čakal som však aspoň trošku kultúrnejšie stanovište. Uvidíme ako rušeň víde zo ŽOS... |
|
eminem | Zaslaný: 07.10.2013 7:19
|
Spolupracovník ![]() ![]() Založený: 02.07.2009 Miesto: Trnava Príspevkov: 14371 |
![]() Vďaka za podrobné priblíženie tejto aktuality. A tak trošku závidím fotičom na severe, nie že by mašinka bola nejaká krásavica, ale určite to bude spestrenie.......a zvlášť keď dostane náter "Spartak Trnava"
![]() |
Taurus | Zaslaný: 07.10.2013 12:44
|
![]() ![]() Založený: 03.12.2007 Miesto: Bratislava Príspevkov: 1890 |
![]() Kam to spejeme.....
Rozumiem , že v dnešnom konkurenčnom boji na železnici rozhoduje hlavne obstarávacia cena rušňa a jeho režijné náklady v prevádzke , ale stálo by za to pouvažovať nad legislatívou , ktorá by zvýhodnila dopracov s modernými HDV. Veď táto rároha bude mať o chvíľu 50 rokov!!!! Možno sa dočkáme že u niektorých súkromníkov budú jazdiť za chvíľu štokre , mazutky , alebo albatros lebo je to "lacné"... ![]() |
750.203 | Zaslaný: 07.10.2013 13:46
|
![]() ![]() Založený: 28.02.2012 Miesto: Príspevkov: 307 |
![]() "Vzbura strojov" - je "protišplhací" systém ktorý pri čelnom náraze s iným dráhovým vozidlom zabráni tomu druhému "vyliezť" nad hlavný rám rušňa a sklapovať búdu a majsterka.
Taurus : štokrom by sme sa potešili ![]() Do akej skupiny prechodnosti s ohľadom na priečne účinky je HDV zaradené ? Vieme ? |
Luko3105 | Zaslaný: 07.10.2013 14:00
|
Spolupracovník ![]() ![]() Založený: 23.04.2012 Miesto: Podhájska Príspevkov: 19056 |
![]() Pekne zdokumentované
![]() ![]() |
Dejsa | Zaslaný: 08.10.2013 12:12
|
![]() ![]() Založený: 08.10.2013 Miesto: Príspevkov: 19 |
![]() Strasne, vedeniu tejto firmy ide aj oto aby mal rusnovodic na stanoovisti nejaku uroven alebo staci ak ma nejaky rusen co mozno odvezie nejaky vlak az do cielovej stanice????? Hlavne ze to bolo lacne a ostatnym dopravcom podkopneme nohy to by som skor videl ako heslo tohto prepravcu. P.S. od vedenia tejto firmy som skor cakal ze sa zacnu vytahovat davno stratene dobre ukryte lokomotivy co akoze sli na fyzicku likvidaciu. /121,182 ...../
|
vladoca | Zaslaný: 11.10.2013 16:45
|
![]() ![]() Založený: 18.07.2011 Miesto: Príspevkov: 64 |
![]() Ja si myslím, že to nekúpili, to skôr SŽ museli zaplatit CRW aby sa takejto príšery zbavili.
![]() |