Obrazom aj slovom > Z tratí ŽSR a SŽDC > Detaily poškodenia rušňa 263.012-7 a preprava vozidiel po nehode
Detaily poškodenia rušňa 263.012-7 a preprava vozidiel po nehode

Ak Vás zaujímajú fotografie nehody nájdete ich v nasledovnom odkaze : zeleznicny.net .
Preprava rušňa 263.012-7 bola v réžii Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia a.s. rýchlosťou 30km/h a 10km/h do odbočky.
Preprava rušňa 263.012-7 bola v réžii Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia a.s. rýchlosťou 30km/h a 10km/h do odbočky.

V čele nehodového vlaku bol rušeň 751.062-1.

Pohľad na celý nehodový vlak viac z boku.

Žeriav, ktorý slúžil na nakoľajenie poškodeného rušňa.
Nasledovné fotografie budú zachytávať stav rušňa pri preprave po nehode :



















Preprava jednotky 951.010 do Nových Zámkov prebiehala v réžii rušňa 240.037 :

951.010 po nehode prechádza cez stanicu Šaľa. Autor : Bocco
Veríme, že tento krátky článok Vám pomohol predstaviť si prepravu a poškodenia vozidiel po nehode.
Foto : Fachman (neoznačené), Bocco
Autor : Railtrains.sk
Komentáre
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
metys | Zaslaný: 24.10.2013 20:42
|
![]() ![]() Založený: 24.07.2013 Miesto: Praha Príspevkov: 1722 |
![]() K této aktualitě nemám slov! :) Prostě, rychle stručně s detailními obrázky celé mimořádnosti! Prostě, miluju tenhle web.
![]() |
|
|
rodney001 | Zaslaný: 25.10.2013 13:12
|
![]() ![]() Založený: 22.03.2010 Miesto: Príspevkov: 116 |
![]() Praceneschopnost (PN)tejto princezny odhadujem na max. 2 mesiace, je podobne rozbita ako 363 135 pred par rokmi pri Ziline. Tu opravili v zilinskom depe a isty cas jazdila s nenamalovanymi castami karoserie na bielo, co bola svojim sposobom rarita.Ako si vsimam, takmer kazda princezna, ktora by od cias svojej vyroby mala aspon jednu nehodovu udalost (napr. 263 003 - rok 1993 Podhajska, 263 011 - rok 1995 Surany, 263 005 a 010 - 2012 Bratislava....)
|