Obrazom aj slovom > Zo zahraničných tratí > Súkromné lokomotívy v Čiernom lese
Súkromné lokomotívy v Čiernom lese

Na trati prebieha výluka z dôvodu opravy zvršku a spodku. Pre odvoz starých materiálov a dovoz nových, slúžia pri oprave lokomotívy súkromných dopravcov. Trať je elektrifikovaná a teda ekologická, ale počas výluky sa používajú výhradne motorové rušne, čo je tak trošku ekologický hriech voči okolitej prírode. Pracovné vlaky jazdia pod trolejom na vzdialenosť 200 kilometrov, pričom jeden z nich - pracovný vlak číslo DSG 69273 premáva na trati, dlhej až 500 kilometrov.
Na trati prebieha úprava pozdĺžneho profilu trate, počas ktorej sa odstraňujú strmé úseky. Pre prekonanie týchto úsekov sa na väčšine pracovných vlakov používajú dve lokomotívy. V strmých úsekoch môžu prechádzať iba pomalou jazdou. Počas dovozu a odvozu materiálu sa používajú tieto lokomotívy:
MaK DE 2700-10 spoločnosti Nord-Ostsee Bahn,
MaK G 1206 (XR 01) a G 1000 BB (XR 02) spoločnosti Xaver Riebel Gleislogistik GmbH,
MaK G 1206 (ESG 1) spoločnosti Eisenbahn Service Gesellschaft,
217.012 spoločnosti Pfalzbahn Eisenbahn Gesellschaft a
V100 SP 004 a V100 SP 005 spoločnosti Spitzke Logistik GmbH.

Pracovný vlak DGS 69273 s lokomotívou MaK DE 2700-10 - NOB 10 v St.Georgen

Pracovný vlak DGV 50690, vezený rušňom XR 02 a XR 01 s 1000-tonovou záťažou v Marbach (Baden)

Rušeň MaK G 1206 - ESG 1 na postrku vlaku číslo 91870

Vlak 91870 spoločnosti Xaver Riebel Gleislogistik GmbH s rušňom MaK G 1206 - XR 01 v St.Georgen

Vlak 94477 s „veľkou“ lokomotívou 217.012-4 za Homburgom

Rušňový vlak s lokomotívami V100 SP 004 + V100 SP 005 spoločnosti Spitzke Logistik GmbH za Offenburgom
Autor: Thomas Böhme (Pozor.Vlak)
Komentáre
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
kaoz | Zaslaný: 21.04.2015 23:59
|
![]() ![]() Založený: 12.10.2010 Miesto: ned'aleko štreky Príspevkov: 13366 |
![]() "Vé-stovky" sa mi čoraz viac začínajú páčiť
![]() |