Obrazom aj slovom > Z tratí ŽSR a SŽDC > 753-ky na Myjave
753-ky na Myjave

Tak som presne o dvanástej sadol do autíčka a fičal na Myjavu pre čerstvé informácie o pohybe vlaku. V čase môjho príchodu tento práve dorazil do PPS Vrbovce, kde bolo potrebné vykonať súpis vlaku pre PIS ŽSR, s čím bol trochu problém, veď nákladné vlaky na 121tke to je niečo nevídané. Ale vlak sa poradilo zdárne nahodiť do systému a tak mohol byť s menším meškaním a naháňaný dispečerom vypravený.

Sada hlavných kľúčov prichystaná pre Pn 45703

Pn 45703 vchádza na Myjavu

Vlakvedúci preberá kľúče

Dump naložený diplorami
A tak som ešte prehodil zopár slov s výpravcom, keď tu už výhybkár dáva ohlášku, vlak vchodí do stanice. Podľa pokynov zastavuje pred dopravnou kanceláriou, kde si vlakvedúci prevzal súpravu hlavných kľúčov, vstupuje totiž s vlakom na územie platnosti bývalého predpisu D47, ktorý je podľa môjho názoru akousi brzdou rozvoja nákladnej dopravy.

Maru-Maud 753 782

Beruška 753 781

Os 3108 dorazil na Myjavu, Pn 45703 môže pokračovať v ceste

Odchod !
Po príchode Os3108 sa Pn-ka na čele s Beruškou 753 781 a Maru-Maud-om 753 782 vydala do cieľa svojej cesty železničnej stanice Stará Turá, kde má firma OHL ŽS a.s. dočasne zriadenú montážnu základňu na koľajové polia. A tak som i ja uháňal na Starú Turú, aby som si Pn45703 stihol odfotiť pri predzvesti do Starej Turej. Keďže sa na Myjavu štveral ešte Os3110 mal som dosť času nájsť si primerané miesto na fotenie.

Os 3110 vedený Martinkou 811 020

Okuliarniky pred predzvesťou do Starej Turej

Aspoň trocha povyrovnávali oblúky :)

Koniec vlaku, rýchlo na stanicu

Chcel by sa hrať no nebolo času, Pn nepočká
Potom mi už neostávalo nič iné iba utekať na stanicu. Súprava bola odstavená na 2 koľaji keďže v krátkom časovom intervale nasledovali dve križovania osobných vlakov. Preto bolo možné s posunom začať až po štvrtej hodine. Okuliarniky spolu s „obývačkou“ nabehli odspodu cez novomestské zhlavie na záťaž Carga, aby bolo potom možné z hora cez myjavské zhlavie pristaviť celú súpravu vozňov s koľajnicovými pásmi a dump-cary s diplorami na 5 tu manipulačnú koľaj.

Súprava 45703-ky odstavená na 2. koľaji

Nákladný dvor – dočasné montážne pracovisko OHL ŽS

Laas-y ložené koľajovými pásmi

Posun so záťažou Carga

Vyťahovanie súpravy do trate

Zatláčanie na piatu manipulačnú

Posun ukončený...
Súprava bude kvôli vykládke stáť na Starej Turej do štvrtka 24.6., v skorých ranných hodinách by mala odísť naspať.
Poďakovanie patrí Leošovi za ohlášku!
Text a foto: Ing. Martin Horňák
Sprc :

Komentáre
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
montoya | Zaslaný: 24.06.2010 6:02
|
![]() ![]() Založený: 31.08.2009 Miesto: Príspevkov: 554 |
![]() Možno si ich chcel havo odfotiť tiež! Pekný a vzácny úlovok
![]() |
|
|
TheoKojak | Zaslaný: 24.06.2010 7:54
|
![]() ![]() Založený: 03.12.2007 Miesto: Kúty Príspevkov: 2254 |
![]() Pekná práca, taký vlak na Myjave poteší.
![]() |
Palo | Zaslaný: 24.06.2010 14:45
|
Administrátor ![]() ![]() Založený: 30.11.2007 Miesto: kúsok od Bratislavy Príspevkov: 5080 |
![]() Ako tak vidím, na Myjavskej trati je to v poslednej dobe veľmi zaujímavé...
|
lajos | Zaslaný: 25.06.2010 10:45
|
Administrátor ![]() ![]() Založený: 01.07.2009 Miesto: Príspevkov: 14031 |
![]() Ozaj,zaujímavé...
během čtvrtak 24. 6. se zpáteční přeprava uskutečnila, asi s 10hodinovým zpožděním proti plánu. Nerad cokoliv slibuji, ale report o tom tady bude ! |