GVD 2012/2013 alebo dva mesiace sú za nami...

railtrains.sk

Dátum:  31.03.2013 0:00   |   Rubrika:  Fotografia na nedeľu   |   Vytlačené:  15.08.2020 0:22

 Vážení čitatelia, prichystal som si pre Vás článok z januára a februára roku 2013. Ako všetci vieme, v decembri sa odohrala tradičná zmena GVD, ktorá do môjho fotoalbumu priniesla závan čerstvého vzduchu. Už to nebudú len 242-ky, 240-ky ale aj 362-ky a mimoriadne aj 361-ky. Fotky sú usporiadané chronologicky podľa dátumu.












Fotka vlaku R 833 sa mi v prvý deň nového GVD nepodarila, takže som čakal na krásne počasie a 30.12.2012 konečne zachytil R 833 s 362.011 na vjazde do Podhájskej.



Ak by osobný vlak 5734 s retro laminou 240.022 išiel o tri minúty skôr, bol by rovnako krásne nasvietený (30.12.)



Nákladný vlak pri zelenkastom poli vchádza do Šurian. (3.1.)



Rýchlik číslo 832 vchádza na zastávku Šurany, kde však samozrejme nestojí (3.1.)



Záberov z tohto miesta je síce dosť, ale nákladný vlak s modernizovaným okuliarnikom 756.002 som si nemohol odpustiť (3.1.)



V ten istý deň sme sa presunuli o niečo bližšie ku stanici a zachytili nákladný vlak s 240.140 (3.1.)



Netradičný zimný záber s kombajnom - 240.121 na čele Os 5735 pri príjazde na zastávku Šurany. (3.1.)



Rýchlik číslo 832 odchádza z Podhájskej (4.1.)



30.1.2013 sa na vlaku R 834 mimoriadne objavil rušeň 361.004. Za echo ďakujem Martinovi (XxXcompany)



Vlak R 834 pri vchodovom návestidle do Šurian s rýchlym esom 362.014 (1.2.)



Čmeliak 770.527 LokoTrans smeruje do Bratislavy (1.2.)



560.011 vchádza do Šurian, odkiaľ bude presmerovaný na Os 5731 do Levíc (1.2.)



Osobný vlak 5000 z Prievidze odchádza zo Šurian (1.2.)



742.182 s nákladným vlakom zo Šurian odchádza do Nových Zámkov (1.2.)



Fotka zachytáva súpravu novej 861.009 v Nových Zámkoch... aj keď len z mobilu (10.2.)


Ďakujem všetkým, ktorí si prečítali tento článok a dúfam, že sa Vám aspoň trochu páčil.

Autor : Lukáš Tinák ( Luko3105 )

Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk https://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: https://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1010