 Prvého decembra 2012 bola nula štrnástka prepravená na R 705 Turiec do Vrútok na "EH" opravu a nám v tom čase neostávalo nič iné ako dúfať že sa po oprave vráti v pôvodnom laku čo sa napokon aj stalo aj keď išlo iba o obnovu Laku III čiže nie úplnú obnovu, nevadí hlavne že to nie je ďalšia Gorila v blonski laku čo určite potešilo nejedného fotografa, takže by sme ju mali vidieť ešte nejaký ten rok spolu s 350.005 na našich tratiach v tomto laku ala Kakadu.
Skôr ako prejdem k samotnej preprave po EH oprave a posunu do depa Bratislava hlavné pozrime sa najskôr na dve fotky pred opravou.

350.014-7 sa presúva zo stanice Ba. Nové Mesto na hlavnú stanicu odkiaľ bude vypravená o 17.40h ako IC 503 Gerlach ešte s tabuľkami 8.10.2012.

350.014-7 na IC 502 Gerlach pred stanicou Bratislava Vinohrady 11.10.2012.
Posuňme sa v čase do roku 2013, rušeň smeroval z Vrútok do Žiliny a devätnásteho februára 2013 sa uskutočnila preprava zo Žiliny do domovského depa Bratislava na rýchliku 702 Polom, v čele vlaku sa ukázala 350.017 a s prvou aktualitou prišiel XxXcompany v stanici Trnava.

Prepravovaná 350.014 spoločne s 350.017 v Trnave.
A poďme ďalej z Trnavy do Bratislavy, ako druhú aktualitu nám priniesol michalBA z Vinohradov v oblúku, posťažoval sa mi na kvalitu fotky z FinePixu, hlavne že to stihol a priniesol nám aktualitu, podotknem že dnes už fotí zrkadlovkou a je spokojný.
Nuž a na koniec prejdem k samotnému posunu do depa, vydal som sa teda na hlavnú stanicu v tom domnení že to stihnem len tak tak "pevne som teda dúfal" ale nestihol som a preto som sa vydal smerom do depa veď aspoň prinesiem fotku z rotundy ako tak kráčam pozerám za seba na posunujúcu súpravu osobných vozňov a hľa Polom z hlavnej stanice smeruje na odstavné spoločne s 350.014 a 350.017 a tu je začiatok môjho fotenia.Za kvalitu fotiek sa ospravedlňujem dané podmienky neboli ideálne.

Nečakal som toto stretnutie a preto začínam fotiť.

350.017 a 350.014 počas posunu na odstavné.
Po zatlačení súpravy som čakal na samotné rušne a čas si krátil ničím iným ako fotením veď hádam niečo medzi časom pôjde povedal som si a tak teraz pár fotiek z čakania.
742.235 smeruje na hlavnú stanicu a potom do depa doplniť palivo. 363.136 na zmeškanom R 603 Čingov. 362.002 spolu s 240 a 363. 362.016 a R 700 Inovec. 742.235 a v pozadí už blížiace sa Gorilky. Tak a začína samotný posun k rotunde depa. Čakanie na prestavenie výhybiek. Najvyšší čas sa presunúť ďalej, bližšie k rotunde. Nebolo sa treba ponáhľať pretože pred točňou bolo nutné dokončiť posun 362.002 Pomalé presúvanie nula štrnástky ku točni. Čakanie na uvoľnenie točne. 362.002 ťahaná kinderkom na točňu. Pomaly sa blížime ku koncu, tu si ide kinderko pre 014 aby sa spoločne presunuli na točňu. Odvesenie 014 od svojej kolegyne a o chvíľu už bude stáť v rotunde depa. Presun na točňu.
Samotný posun na točňu a zatláčanie rušňa do rotundy depa som nefotil ale natáčal takže na konci článku nájdete odkaz na video, posledné tri fotky zachytávajú 350.014 už odstavenú v rotunde tak sa poďme pozrieť.

Kakadu v podaní 350.014 a 350.005, nula štrnástku ešte čakajú skúšobné jazdy na rozdiel od svojej kolegyne ktorá ich absolvovala dňa 4.2.2013.

350.014, 350.005, 263.011 s lekováckymi zberačmi.

Posledná fotografia zachytáva trojicu rušňov z opačnej strany.
A sme na konci a niečo k samotnému záveru tohto článku, je mi jasné že článok mohol byť uverejnený v deň príchodu 350.014 do Bratislavy no poviem Vám keby lenivosť kvitla som samá ruža, nič to budem sa snažiť viac a ešte aby som nezabudol to video z posunu, video je upravené >>odkaz (http)<< , ostáva mi iba rozlúčiť sa a dúfať že môj prvý článok Vás aspoň niečím oslovil s pozdravom Suflo.
Autor textu a foto : Suflo
|