Jedno malé výročie....

railtrains.sk

Dátum:  20.10.2013 0:00   |   Rubrika:  Fotografia na nedeľu   |   Vytlačené:  20.09.2019 8:27

 Dňa 13.6.1863 sa otvoril posledný úsek Bádenskej hlavnej trate cez Grossherzog z Waldshut do Kostnice (Konstanz). Dnes má trať z Bazileja do Singenu pomenovanie aj ako „vysoká rýnska železnica“ alebo teda Hochrheinbahn. Dňa 13.10.2013 sa oslavovalo jubileum medzi Kostnicou a Waldshutom, len počasie to nemyslelo tak dobre. Tu je úsek trate z Erzingenu do Schaffhausenu vybudovaný ako dvojkoľajný a je obohnaný trakčnými stĺpami elektrického vedenia. Ja som sa preto vybral fotografovať v úseku okolo Lauchringenu.













V nasadení boli parné lokomotívy 52.7596 (EFZ) a P8 Posen („Poznaň“) 2455 (WTB) a V 100.2335 spoločnosti NESA s historickým expresom. Rušeň 52.7596 bol s nasadený viackrát s vlakom z Kostnice do Lauchringenu a späť. Stroj P8 bol nasadený medzi Waldshutu a Weizenu v čele zvláštneho vlaku tam a späť. Rušeň V100 bol nasadený viackrát v čele s historickým expresom z Radolfzellu do Lauchringenu a späť. Ako prídavok boli nasadené červené DB Regio súpravy od pravidelných vlakov .



Vlak EFZ s rušňom radu 52.7596 pri Griessen Km 339,8.




Vlak EFZ s rušňom radu 52.7596 pri Griessen Km 340,2.



Vlak IRE do Bazileja s jednotkami radu BR 611 pri Griessen Km 339,7.



Vlak IRE do Ulmu s 2x jednotkami radu 611 pri Lauchingen.



Vlak IRE do Ulmu s jednotkami BR 611 pri Griessen Km 340,2.



Vlak IRE do Ulmu s jednotkami BR 611 pri Griessen Km 340,2.



Vlak NESA s rušňom V 100.2335 pri Grießen Km 340,2.



Vlak NESA s rušňom V 100.2335 pri Grießen Km 340,4.



Vlak s rušňom P8 „Poznaň“ 2455 pri Lauchingen Km 333,3.



Vlak s rušňom P8 „Poznaň“ 2455 pri Wutöschingen.



Vlak v čele s jednotkou 641.029 Km 333,3 pri Lauchingen.



Rušeň V 100.2335 spoločnosti NESA pri Lauchingen Km 333,3.


Autor textu a foto: Pozor vlak / Thomas Böhme /
Preklad a korekcia : Volod

Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk https://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: https://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1140