A začal sa v Lužnej druhý, zároveň posledný deň stretnutia Bardotiek...Vrátil som sa k točni, kde už Bardotky čakali na svoj odchod.
749.121-0 už domalovaná

Dve Barodtky

Aj peknú modrú Bardotku 749.018-8, korá patrí ČDC s LED svetlami, som si musel ešte raz odfotiť.

Aj malé Bardotky sa dalo odfotiť

Predstavujem T478 1003

Predstavujem T478 1006

Veľké T478.1008, 1010 a 749.121 ako aj malé T478 .1003, 1006 a 1168


 Bardotky Konečne nastal čas a tak aj my odchádzame z Lužnej, zatiaľ iba na zadné odstavné. Pred zhotovením tejto snímky som si vliezol na stanovište zapnúť si hl.reflektor. Hneď potom ku mne pribehlo zopár fotografov. Bardotky posunujú na staničnú koľaj Veselácka Bardotka 1-ková Cecaňa v čele pri posunovaní Konvoj prichádza do stanice Konvoj je už zostavený, v čele Bardotiek je už vám známa 759.121-0.
Tak a konvoj bol postavený na cele 759 121-0 zadu CDC 018 a 008 a ďalej už bola 01ka ako veselácka 02ka naša Cecaňa bratislavská a koniec bola 1010ka.Tak a konvoj bol zostavený. Do čela vlaku sa postavila Bardotka 749.121-0, ďalej Bardotky v poradí: 018, 008, 1001, 10002, naša Cecaňa a na konci bola 1010-ka.
Cecane pripravené na odchod do Prahy
Povrávalo sa, že 121-ka bude končiť spolu so starým GVD 2012/2013. To sa ešte netušilo, že skončia všetky. Tak som si ju ešte v poslednom momente zdokumentoval.


Za fotky sa trochu ospravedlňujem, ale bez statívu fotiť v daždi...

Cargácka Bardotka
Odchod z Lužnej u Rakovníka, kde sme nechali osamote jednu Bertu 004-ku.

Konvoj na Zastávke Nové Strašecí, kde sme čakali na malú Regionovu, ktorá išla v protismere po jednokoľajnej štreke. Posledné slnečné lúče dopadajú na našu Cecaňu   Potom sme na chvíľku zastavili v stanici, ktorá bola v oblúku a tak sme mali jedinečný výhľad na 5 Bardotiek, ktoré už asi uvidíte iba na svojej poslednej ceste. Nasledujúce zábery sú ešte tie krajšie...   Stanica Praha-Vršovice, tu sa odpojili pražské Barotky a zostali v konvoji iba brnianska, veselácka a albatrosácka.
Pred odchodom som si spravil poslednú fotku aj s veseláckou cecaňou.
Resumé celej akcie, skvelá akcia pekných mašiniek a dobrá partia kamarátov k tomu.Týmto súborom článkov sa chcem poďakovať všetkým čitateľom webu Railtrains.sk, pánovi Radoslavovi Fymanovi, ktorý so mnou na podujatí dobre spolupracoval ale aj môjmu Albatros klubu, v ktorom pôsobím ako fotograf pre všetky akcie. Ďakujem celému teamu Albatros klubu a chcem poďakovať pánovi Verešovi za dobrú spoluprácu a takisto Ferkovi, šéfkuchárovi našej kuchyne vo vozni WRa, ktorý nás nikdy nenechá o hlade. Teším sa na ďalšie akcie v roku 2014.
Autor textu a foto: Trainspotter
|