Trio 362.007+362.006+350.006 smeruje na ŽZO Cerhenice!

railtrains.sk

Dátum:  02.07.2010 20:59   |   Rubrika:  Z tratí ŽSR a SŽDC   |   Vytlačené:  23.10.2019 20:39

 Dnes /2.7.2010/ krátko popoludní vyrazil z Bratislavy do Českého Velimi konvoj rušňov 362.007+362.006+350.006. Cieľom cesty týchto troch rušňov je železničný skúšobný okruh Cerhenice.











Dôvodom návštevy na ŽZO Cerhenice je podrobenie rušňa 362.006 meracím a testovacím jazdám , ktoré sú potrebné pre zaradenie rušňa do skúšobnej prevádzky po rozsiahlejších zmenách v konštrukcii tohto rušňa.Z Bratislavy vyrazil konvoj prakticky načas , avšak bezproblémovú jazdu do Cerheníc narušila ešte na slovenskom území mimoriadna udalosť.V traťovom úseku Kúty – Brodské , km 69,5 došlo krátko po 14.00 hod ku kolízii predného zberača rušňa 362.007 s nosným lanom trakčného vedenia. Z tohto dôvodu bola druhá traťová koľaj nezjazdná a k poškodenému rušňu boli vyslané Motorové vozne na opravu trakčného vedenia. Pracovníci MVTV zabezpečili poškodený zberač a krátko po 17.00 hod mohol konvoj rušňov pokračovať vo svojej ceste do Českej republiky.
Rušeň 362.007 sa z Cerheníc vráti už začiatkom nasledujúceho týždňa ako rušňovlak.Rušeň 350.006 bude na skúšobnom okruhu plniť úlohu brzdiaceho HDV pre testovaný peršing 362.006.Skúšky by mali prebiehať počas celého nasledujúceho týždňa , no na škodu pre fotografov sa rušne na okruhoch skúšobného centra objavia z dôvodu vyťaženia skúšobného okruhu v prevažnej miere počas nočných hodín.
Nasledujúce fotografie Vám prinášajú prípravy na odjazd konvoja z SPD Bratislava a mimoriadnu udalosť medzi žst. Kúty a zastávkou Brodské.


Pripravovanie 362.006 v SPD Bratislava na presun do Cerheníc.



Posun s 350.006 ku konvoju rušňov.



Konvoj je kompletný.



presun na hranicu depa.






Posun na hlavnú stanicu.



Klasika s Bratislavským hradom.



Na moste pri železnej Studničke.



Prejazd zastávkou železná studnička.



Predzvesť do žst. Bratislava Lamač









Prechod konvoju cez Malacky



Posledná fotografia zachytáva konvoj v km cca 69,500 kde prišlo k poškodeniu trakčného vedenia


Okrem tejto krátkej reportáže z cesty bratislavských rušňov na ŽZO Cerhenice sa Vám v nasledujúcich dňoch pokúsime priniesť aj reportáž z pobytu na skúšobnom okruhu.



Autor textu : Taurus
Autor foto : Taurus, TheoKojak
Sprc:



Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk https://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: https://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=302