Modernizovaný „šesťkolák“ 182.038

railtrains.sk

Dátum:  15.11.2011 0:00   |   Rubrika:  Fotoprofil   |   Vytlačené:  20.09.2019 5:53

 V týchto dňoch prebiehali skúšky modernizovaného „šesťkoláka“ 182.038 patriacemu ČD Cargo SOKV Ostrava. Tento stroj dostal napríklad nový riadiaci systém, výraznou zmenou prešlo stanovište rušňovodiča ale aj vonkajší vzhľad. Niekoľkými fotografiami sa pozrieme na to, ako vyzerala 2.038 v čele vlaku počas jazdy v pondelok, 14. novembra 2011.











Ešte skôr ako sa pozrieme na jeho súčasnú podobu, dovoľte mi tromi fotografiami, ktoré pochádzajú zo staníc Jablunkov, Vsetín a Čadca, zaspomínať ešte na klasický unifik, ktorý tento stroj nosil ako posledný spomedzi všetkých šesťkolákov patriacich ČD Cargo ...








A teraz sa prenesme na zastávku Bocanovice. Je krátko po dvanástej hodine a v oblúkoch 20 promilového stúpania sa ozýva zvuk 182.038, ktorá má za sebou 131.083/084 a na postrku 181.084.





V Mostoch u Jablunkova prebehla krátka zastávka, pre križovanie s oproti idúcimi vlakmi. Čas bol využitý na skúšku svetiel a drobné úpravy v riadiacom systéme.





Približne po pol hodinke sa 182.038 vydáva ďalej. Ďalšie tri fotografie ju zachytávajú pri zastávke Mosty u Jablunkova.









A posledná fotografia pochádza zo stanice Čadce, kde šesťkolák pomaličky odstúpil z čela vlaku, aby sa mohla pripraviť na návrat domov.


182.038 bude po preškolení rušňovodičov turnusovo zaradený na postrky do Čadce. Je to jediný stroj, ktorý bol modernizovaný týmto spôsobom a bude slúžiť skôr ako predvádzacie vozidlo nového riadiaceho systému a ostatných úprav. Zaželajme jej teda bezporuchové a beznehodové ďalšie kilometre ...


AUTOR: PaP Vlčkovci


Tento článok nájdete na stránke railtrains.sk https://www.railtrains.sk

URL tohoto článku je: https://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=709