Domovská stránka Obrazom a slovom Aktuálne - stručne Fotogaléria
 
Pokročilé vyhľadávanie
 
RSS
Prihlásenie
Prihlasovacie meno: Heslo:
Fotogaléria
Fotogaléria > Mosty 
Návrat na náhľady Slideshow FOTKA 15/96 Predošlá fotka Ďalšia fotka
Zaradené v kategórii: Všeličo od vás
Zobraziť celú fotku
Nový železničný most v Trenčíne
...aktuálny pohľad na hotovú nosnú konštrukciu a kovové oblúkové brány trolejového vedenia. Po dokončení všetkých prác na stavbe a pred uvedením mosta do prevádzky sa bude musieť vykonať ešte zaťažovacia skúška pre obe koľaje a dynamické skúšky trolejového vedenia pojazdom pravdepodobne meracieho vozňa pri určitých rýchlostiach (most je projektovaný na rýchlosť 140 km/h). Most je zhotovený z predpätého betónu technológiou letmej betonáže pomocou betónovacích vozíkov. Každá koľaj má samostatný most o šírke 7.05m. Oba mosty sú uložené cez ložiská na spoločné piliere obložené kameňom do výšky 100 ročného prietoku vody v koryte Váhu. Dĺžka pravého mosta je 344,3 m a ľavého mosta je 349,1 m. Svetlá vzdialenosť mostov je 0,6 m (medzera medzi konštrukciami). Celková šírka oboch mostov je 14.7 m. Výška mosta je 15,95 m s plavebnou výškou 7,33 m. Oba mosty zo statického hľadiska predstavujú 7 polové spojité nosníky. Most (piliere a opory) sú založené na pilótach o dĺžke 4, 8 a 10 m. Pri dimenzovaní konštrukcie mosta sa počítalo s pohyblivým zaťažením podľa normy STN 73 6203: zaťažovací vlak typu T-ČSD (malo by to byť zaťaženie 4 x 250 kN a spojité zaťaženie 80 kN/m bežný). Po obvode mostov na celej ich dĺžke bude umiestnená protihluková stena priehľadnej výplne.
Informácie o fotke
Názov albumu:Mosty
Trvalý odkaz:https://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=27820
Autor:volod  
vlak:bude
miesto:Trenčín nový železničný most
dátum vyfotenia:3.9.2016
Veľkosť:597 KB
Rozmery:1280 x 853 pixelov
Zobrazené:1195 krát
Foťák:NIKON CORPORATION - NIKON D3100
Clona:f/9
Exp. čas:0.003 s (1/320)
Ohnisko:22 mm
Komentáre
Zobrazenie:
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
volod
Zaslaný: 27.09.2016 13:38  
Spolupracovník
Založený: 16.02.2010
Miesto: Bratislava
Príspevkov: 24846
 Re: Nový železničný most v Trenčíne
S tým ťažkým zaťažovacím vlakom ČSD typu T je to inak ako som pôvodne písal v texte hore. Platia nasledovné hodnoty: Spojité zaťaženie 100 kN/m dlžky mosta a sústava 4 sústredených síl o hodnote 312,5 kN, ktoré sú vzájomne vzdialené od seba 1,6 m a od spojitého zaťaženia 0,8 m na každú stranu. Poloha zaťaženia na moste pri projektovaní mosta je taká, aby vyvolalo čo najvačšie vnútorné sily na konštrukcií mosta.
cas


Sabína
prispejteFotkaStručneČlánok
spolupracujeme
KHT Zvolen

LTE Slovakia

Železniční magazín

SPDŽ Žilina

TRAINFOTO.eu

IHO.hu

klubmodryhorizont.sk
 
Spomienka na Pala
uzivateliaPoužívateľov online: 144 Používateľov v sekcii
Fotogaléria: 135

Registrovaných: 0
Anonymných: 144

Viac ...