Dňa 17.11. sa konali oslavy 117. výročia regionálnej trate č. 247 SŽDC dlhej 9,3 km Břeclav - Boří les - Poštorná - Lednice. Prevádzka na trati postavenej Brnenskou spoločnosťou miestnych dráh bol zahájený 17. novembra 1901. Pri tejto príležitosti bol dnes z Brna vypravený mimoriadny parný vlak v čele s rušňom 433.001 "Skaličák", ktorý bol vyrobený v roku 1948 v závode ČKD Praha n.p.. Postrk vlaku robila prototypová "bardotka" T478.1001. Dnes sa na tejto trati (úsek Boří les - Lednice) prevádzkuje už len príležitostná doprava vo forme nostalgických turistických vlakov (napr. aj Pálavský expres). Pravidelná osobná doprava tu zanikla pred niekoľkými rokmi (cca. 2008). Na trati sa nachádza najvýznamnejšia, dnes už zrejme pravidelne neprevádzkovaná vlečka závodu PKZ Keramika Poštorná. Závod fungujúci od roku 1867 vyrába stavebnú keramiku, komínové tvarovky a vložky, záhradnú a okrasnú keramiku ako aj odpadkové koše a úžitkovú kameninu (rímske hrnce, džbány na víno, pivo, napájadlá pre kone a iné). Staničné budovy staníc (ich fasády) Lednice a Poštorná sú tiež obložené farebnými glazúrovanými tehlami pochádzajúcimi z tejto továrne. Takéto farebné tehly dávajú týmto budovám patričnú krásu.
Zbrojenie vody do parného rušňa miestnymi hasičmi:

Premával aj modrý autobus Praga ako vyhliadkový spoj po okolí:

Pekná budova stanice Lednice:

Nemenej zaujímavá staničná budova žst. Poštorná:

Trať do Lednice je zaujímavá ešte tým, že asi ako jediná v celej ČR má zastávku "Lednice rybníky" položenú priamo na násype hrádze medzi dvoma rybníkmi (Prostřední a Mlýnský rybník)