Domovská stránka Obrazom a slovom Aktuálne - stručne Fotogaléria
 
Pokročilé vyhľadávanie
 
RSS
Prihlásenie
Prihlasovacie meno: Heslo:
Fotogaléria
Fotogaléria > 361 
Návrat na náhľady Slideshow FOTKA 321/450 Predošlá fotka Ďalšia fotka
Zaradené v kategórii: Fotogaléria
Zobraziť celú fotku
ZSSK 361.103-5
Po ceste späť zo skúšok :papa:
Informácie o fotke
Názov albumu:361
Trvalý odkaz:https://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=13786
Autor:michalBA  
vlak:Skúšobný
miesto:Bratislava - Mladá Garda
dátum vyfotenia:29.10. 2013
Veľkosť:380 KB
Rozmery:1024 x 777 pixelov
Zobrazené:729 krát
Foťák:Canon - Canon EOS 600D
Clona:f/5.6
Exp. čas:0.002 s (1/500)
Ohnisko:35 mm
Komentáre
Zobrazenie:
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
XxXcompany
Zaslaný: 24.10.2013 17:00  
Založený: 01.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 13372
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Perfektná aktualita a kvalitná fotografia :number one:
Marko350
Zaslaný: 24.10.2013 17:05  
Založený: 13.02.2013
Miesto: Bernol
Príspevkov: 1976
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Ďalší šrot na kolesách. :zlí12:
jones
Zaslaný: 24.10.2013 17:09  
Založený: 02.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 24
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
V pondelok ešte v ŽOS nemala čísla.


Marko : Ako vieš? :zlí20:
Marko350
Zaslaný: 24.10.2013 17:17  
Založený: 13.02.2013
Miesto: Bernol
Príspevkov: 1976
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
o rade 361 je to všeobecne známe :papa:
XxXcompany
Zaslaný: 24.10.2013 17:30  
Založený: 01.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 13372
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Ani jeden z týchto rušňov nieje prevádzkyschopný už len skrz vecí ako píše 362.001 ... Sklzovka stále nieje v poriadku a automatika, tá je skôr pre prevádzku nebezpečná... Všetky by som vrátil a neprebral kým by na Štrbu nevyšli bez jediného trhnutia s 13 vozňami v zlých adhéznych podmienkach. A preberanie by sa konalo na každý jeden kus najlepšie. Mali by už trochu dosť začať makať v tej ŽOS na odstránení chýb...
jones
Zaslaný: 24.10.2013 19:22  
Založený: 02.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 24
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
O.K. Váš názor. V pondelok som mal 12 vozov,361.002 od Košíc 100%,5 dynamika a pred Kostoľanmi som stiahol na 90% a 4 dynamiku,skrz napätiu,keď stahovala na 2600 V. Za Kysakom na vlhkom počasí dostala malý sklz,a držala cca 500-550 A a šla. Za Popradom som dal späť 100% a 5 dyn. Po Ža v pohode bez jediného chybového výpisu.Že automatika je aka je,pravda. Niekedy stačí predvídať,a vedieť čo jej trvá dlhšie,a byť trpezlivý.Ale tvrdiť,že sú neprevádzky schopné,to je silná káva. :čo už:
XxXcompany
Zaslaný: 24.10.2013 19:59   Upravený: 25.10.2013 1:20  
Založený: 01.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 13372
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Jones ,podľa mňa, rušeň ak sa preberie do prevádzky z výrobného závodu musí predsa mať všetko plne funkčné vrátane automatiky. Železničnej spoločnosti Slovensko,a.s. rušne r. 361 spôsobili značné poškodenie mena spoločnosti a vysoké meškania vlakov. Tento trest boží nemali skúšať na ľuďoch, ale napríklad sa dohodnúť so Železničnou spoločnosťou Cargo Slovakia,a.s., ale to by asi zo začiatku zo všetkých vlakov ťahaných rušňom 361 mali vlaky štyri...
ali.t
Zaslaný: 24.10.2013 21:33  
Založený: 30.05.2010
Miesto:
Príspevkov: 76
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Nedávno som šiel z PP a keď prichádzal vlak a videl som 361 v čele, dosť som sa obával o pravidelný príchod do BA. Vlak síce meškal, ale skrz križovaniu v L. Hrádku. Každopádne s tým kopaním to je pravda. Počul som, že za problémami je údajne nesprávna komunikácia softu medzi jednotlivými súčasťami.
wagoo
Zaslaný: 25.10.2013 20:20   Upravený: 25.10.2013 20:21  
Založený: 10.05.2013
Miesto: Bratislava/Košice
Príspevkov: 72
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Martin: Zbytočne zase preháňas. V jednej veci ale súhlas, že to malo byť otestované na 1 kuse, a následne ďalšie sa mali vyrábať po pripomienkovaní či už rušnovodičov či už elektronikov resp. podľa knihy závad.

Btw: Ono, ty si ešte nebol medzi nami, resp. si aktívne tlačil káčera pred sebou /či zasebou/, keď začali behať Peršingy po Česku-Slovensku. Vieš vôbec, prečo sa to volá Peršing?? ... Ak nie, tak pri najbližšej návšteve v rotunde zájdi do dielne elektronikov, a oni Ti povedia, čo sa tými mašinkami dialo...
XxXcompany
Zaslaný: 25.10.2013 20:25  
Založený: 01.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 13372
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Nemyslím,že preháňam, je 21. storočie a tým by som aj odpovedal na tú časť, čo si písal mimochodom. Samozrejme viem prečo dostali tieto rušne takú prezývku, ale teraz sú úplne iné možnosti a nemusí sa takéto niečo diať a skúšať na ľuďoch. Myslím,že aj Tomáš ti povie, že tie rušne majú zbytočné chyby, ktoré tam už pri preberaní byť nemali.
wagoo
Zaslaný: 25.10.2013 20:42   Upravený: 25.10.2013 21:13  
Založený: 10.05.2013
Miesto: Bratislava/Košice
Príspevkov: 72
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Ty vieš o tom, že slávne 380 stáli pred plotom kvoli problému s dutými hriadeľmi na osiach ?? Taka banalitka z 21 storocia.

Tomas vie, ale Tomas nieje jediny rusnovodic co na tom siel.

Ja este raz napisem polopate, aby sme si rozumeli. Nemalo to prebehnut tak ako to prebieha, malo sa s tym zacat z ineho smeru. Ze sa to skusalo na ludoch, no zmen historiu :bingo: . A myslis ze napr. v tom 84 sa to skusalo na opiciach ?? :papa:
XxXcompany
Zaslaný: 25.10.2013 20:49  
Založený: 01.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 13372
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
380 sa skúšali na nákladných vlakoch. A jasné, rozumieme, ale rok 1984 a rok 2013 je rozdiel. Sú možnosti vyriešiť to tak, aby v osobnej doprave netrpeli ľudia a zamestnanci. Som rád, že sme sa zhodli na tom, že to nemalo prebehnúť tak, ako to prebieha. :emo03:
wagoo
Zaslaný: 25.10.2013 21:19   Upravený: 25.10.2013 21:22  
Založený: 10.05.2013
Miesto: Bratislava/Košice
Príspevkov: 72
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
mala byt 1. seria., ci uz kus alebo dva. Nasledne testy na strbe ako s 381 za full merania ZOS a HMH a instruktormi. Mali s tym trenovat za vsetkym moznych a nemoznych podmienok. To je bez debady. Ze nastal defekt, tak....
Ludi to nejako odviezlo,a vozit bude, otazka je, co bude dalej. Ci sa to este niekedy zopakuje.

Na inej stranke jeden rusnovodic presne popisal veci, ktore boli zle navrhnute na stanovisti co sa tyka obsluhy a ergonomie. Tie iste veci si zapisovali ZOS kari do poznamok od rusnovodicov na tom jazdiacich. Ze sa s tym nic neurobilo, a prioritne sa riesi gramotnost vykonovej casti?? aspon to
XxXcompany
Zaslaný: 25.10.2013 21:33  
Založený: 01.07.2009
Miesto:
Príspevkov: 13372
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Súhlasím so všetkým, čo si napísal. Uvidíme čo sa porieši ďalej...
Tom077
Zaslaný: 24.10.2013 18:01  
Založený: 21.10.2013
Miesto: Ostrava
Príspevkov: 87
 Re: 361.103 na skúšobnej jazde
Na pohled krásná mašinka ..

Technické problémy jsou už bohužel druhá věc :-(
cas


Arnold
prispejteFotkaStručneČlánok
spolupracujeme
ČD Cargo a.s.

KHT Zvolen

Železniční magazín

TRAINFOTO.eu

IHO.hu

klubmodryhorizont.sk
 
Spomienka na Pala
uzivateliaPoužívateľov online: 81 Používateľov v sekcii
Fotogaléria: 68

Registrovaných: 0
Anonymných: 81

Viac ...