Rušeň 362.016 sa nachádza v RD Bratislava po nehode na R 844 Vojšín dňa 12.4.2016 s autom na priecestí za skutočne kurióznych okoľností, viac v priloženom vyjadrení ŽSR pre médiá :
"Zrážka cestného vozidla s vlakom na opravovanom železničnom priecestí
Neuveriteľný hazard so životom a úmyselné nerešpektovanie dopravného značenia a dokonca aj mechanických zábran predviedol vodič osobného auta Škoda Octávia so seneckou ŠPZ v pondelok 12. apríla večer na železničnom priecestí medzi Sencom a Sládkovičovom. Krátko po 21.30 hod prišiel k priecestiu (jedinečné identifikačné číslo SP 1995), ktoré bolo v tom čase v rekonštrukcii, pre užívateľov cestnej komunikácie označené dopravnou značkou zákaz vjazdu všetkým motorovým vozidlám a taktiež aj vybavené mechanickými zábranami. Aj napriek týmto viacnásobným upozorneniam, vodič auta vošiel na opravované železničné priecestie, na ktorom s autom uviazol. Nasledujúce desiatky minút sa namiesto okamžitého kontaktovania linky integrovaného záchranného systému 112 alebo polície snažil auto z priecestia dostať. To sa mu však nepodarilo a napokon do auta narazil prichádzajúci rýchlik. Řušňovodič už nemal šancu zrážke zabrániť.
Nehoda sa našťastie v tomto prípade zaobišla bez ujmy na zdraví posádky auta a cestujúcich vo vlaku. Škoda na rušni bude vyčíslená dodatočne. Doprava v úseku bola 50 minút úplne prerušená, následne až do 1.58 hod vlaky jazdili len po jednej traťovej koľaji s obmedzením rýchlosti na 10 km/hod pri prejazde okolo miesta nehody.
Aj na základe uvedeného prípadu vyzývajú Železnice Slovenskej republiky všetkých účastníkov cestnej premávky, aby sa pri prejazde cez železničné priecestie správali zodpovedne, opatrne a zbytočne neriskovali a dodržiavali zákon o premávke na pozemných komunikáciách. Vlak je obrovský kolos, ktorý môže mať brzdnú dráhu v závislosti od rýchlosti až kilometer a následky zrážky s ním bývajú fatálne. V prípade akejkoľvek mimoriadnosti, alebo nebezpečnej situácie na, alebo v blízkosti železničného priecestia, stačí zavolať na linku 112 a oznámil jedinečné identifikačné číslo, ktoré je v tvare SP a štvorčíslie. (JIČ má každé železničné priecestie, je umiestnené zo zadnej strany výstražníka a je z reflexného materiálu, takže je vidieť aj v noci). Operátori už vedia, čo majú robiť a koho vyrozumieť tak, aby v prípade nutnosti bola až zastavená železničná doprava. "
